ZiołaNaZdrowo.pl - wszystkie informacje o ziołach i ziołolecznictwie - dowiedz się o nas więcej  →

Ziołolecznictwo

Zioła dla życia studenckiego

12 września 2022 r.

Powrót do szkoły często oznacza powrót do codziennej harówki wczesnych poranków, późnych nocnych sesji studyjnych i cramming przed egzaminami. Chociaż bycie studentem może być wielkim przywilejem, wiąże się również z wieloma stresorami dla ciała i umysłu.

Tutaj w Apotheka mamy wiele potężnych ziół, aby wspierać zdrowie zapracowanych studentów, tak aby ich energia mogła być skierowana na skupienie się na szkole, a nie na zarządzanie nieuniknionymi objawami, które wynikają ze stresującego stylu życia.

Wysoki stres i brak snu może prowadzić do osłabienia układu odpornościowego, problemów trawiennych, zmęczenia i spadku funkcji poznawczych.

Poniżej wymieniliśmy tylko kilka z naszych ulubionych ziół, które wspierają uczniów podczas powrotu do szkoły. Zioła te koncentrują się na łagodzeniu problemów trawiennych, częstych dolegliwości studentów, którzy przenoszą stres do jelit i jedzą posiłki podczas nauki lub zajęć, poprawiają funkcjonowanie mózgu i budują odporność na stres.

Bacopa: Wzmacniająca poznawczo, Bacopa (lub Brahmi) jest świetnym ziołem wspierającym koncentrację, pamięć i zdolność uczenia się. Jest również relaksuje układ nerwowy i jest pomocny w ADHD, depresji, stresie, wyczerpaniu i chorobach neurodegeneracyjnych.

Gotu Kola: Ogólny wspaniały tonik układu nerwowego, Gotu kola również wspiera organizm przez okresy stresu, zwiększa koncentrację umysłową, zmniejsza niepokój i zmęczenie, a także promuje krążenie i gojenie się ran.

Rumianek: To zioło jest również znane jako Matka jelit! Rumianek poprawia trawienie dzięki swojemu karminatywnemu działaniu i łagodzi nerwowy brzuszek. Rumianek jest świetnym ziołem na prawie wszystkie dolegliwości trawienne, a także działa uspokajająco na układ nerwowy i wspomaga sen.

Rozmaryn: Rozmaryn na pamiątkę to częste powiedzenie! Wśród wielu działań, jakie oferuje rozmaryn, zwiększa czujność umysłową, koncentrację i pamięć. Może być również pomocny w przypadkach depresji, niepokoju i zmęczenia.

Żeń-szeń syberyjski: Wspomagający adaptogen, żeń-szeń syberyjski wzmacnia funkcje odpornościowe, energię, witalność, wytrzymałość i jasność umysłu. Wspomaga czujność umysłową, wytrzymałość i przywoływanie pamięci! Wspaniały do stosowania w niepokoju i wyczerpaniu nerwowym, a także poprawia sen, jeśli występują problemy związane ze stresem lub zmartwieniami.

Napisane przez ZiołaNaZdrowo.pl

Podobne artykuły
Ziołolecznictwo

Leczniczy bulion kostny dla alergików

Ziołolecznictwo

9 Korzyści Ashwagandhy: Dawkowanie i bezpieczeństwo

Ziołolecznictwo

5 korzyści płynących z Citrus Bergamot: Dawkowanie i bezpieczeństwo

Ziołolecznictwo

Ashwagandha na stany lękowe | ZiołaNaZdrowo.pl

Zapisz się na Newsletter
i otrzymuj najnowsze posty prosto na swoją skrzynkę